Social media en koffie

Gisteren samen met twee zussen dagje Enschede gedaan. Ook al vallen we in de categorie 50+, we zijn actief met social media. Op de Twittervraag van mijn zus of er leuke winkeltjes waren in Enschede die we beslist moesten bezoeken kwam 1 reactie. Ik had haar tweet ge-RT en ik kreeg ook 1 reactie vanuit Enschede. (beiden van dezelfde winkel)

Ik zag een klein deel van hun logo als gravatar, en ze schreven: @pigontheattic We wachten op je! Koffie staat klaar, bubbels zijn open dus kom naar ons toegelopen of kijk op bit.ly/u5pnUC #rnc

Toen we aan het begin van de middag in een van de zijstraten een uithangbord zagen van NederveenCo (parfumerie) zagen wij meteen de link met onze tweet. Hier waren we welkom! Dus wij gingen voor de koffie en voelden ons meer dan welkom. En passant struinden we de winkel door en ook al hebben we daar geen aankoop gedaan, we hebben de gastvrouw wel bedankt voor de koffie en de reactie op de tweet. Enschede moet meer op haar social media letten. Die kleine boodschap en de gravater deden hun werk! Hulde!

M.K. Peta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *